Nie daj się złapać w pułapkę! Podpowiedzi dla konsumentów

W dobie konsumpcjonizmu, który ze względu na koronawirusa mimo wszystko trochę zwolnił, nie jest łatwo się odnaleźć. Wielu nieświadomie wpada w pułapki zastawione przez usługodawców. Jak się przed tym chronić i gdzie szukać pomocy?

Światowy Dzień Konsumenta, który obchodziliśmy 15 marca, jest okazją do poszukania odpowiedzi na te pytania.

Większość mieszkańców powiatu nowosolskiego zdaje sobie sprawę, że w starostwie działa powiatowy rzecznik praw konsumentów. To do jego drzwi pukają osoby, które same nie potrafią znaleźć rozwiązania w sporach z przedsiębiorcami i usługodawcami.
Katarzyna Kwiatkowska oprócz indywidualnych porad organizuje również spotkania z młodzieżą oraz otwarte wykłady dla mieszkańców, dzięki którym coraz więcej osób jest świadomych swoich praw.

JEŚLI CHCESZ PRZECZYTAĆ WIĘCEJ, KUP E-WYDANIE „TYGODNIKA KRĄG”

FacebooktwittermailFacebooktwittermail

Mariusz Pojnar

Aktualności, kronika

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content