„Oderka wyznacza trendy”. Klimek, Bernat czy Borowiecki debiutują jako… aktorzy!

– Cieszę się, że Oderka wyznacza lokalnie trendy, standardy tego, jak może wyglądać promocja klubu – mówi Piotr Michalewicz, wiceprezes Odry Bytom Odrzański. W sobotę agencja marketingowa nagrywała dla zespołu filmik promocyjny i przeprowadziła sesję zdjęciową piłkarzy. Profi!

Bytomski klub zaprosił do współpracy agencję marketingową. Odra zrobiła w sobotę m.in. sesję fotograficzną zawodników. – Oprócz tego, że każdy piłkarz miał zrobione zdjęcie, będzie miał też swój gif – mówi Piotr Michalewicz, wiceprezes Odry. – Te gify będziemy umieszczać w naszych relacjach live z meczów. Jeśli ktoś np. strzeli bramkę, będziemy mogli wrzucić taki trzysekundowy gif – każdy piłkarz będzie miał inny. Wszyscy zawodnicy wymyślili coś ciekawego, pokazali swoją inwencję twórczą. Chcemy tym jeszcze bardziej wzmocnić ruch na naszych social mediach. Zbieramy dużo lajków i sponsorzy też coraz bardziej się nami interesują.

Odra chce przygotować dla nich jeszcze lepszą ofertę marketingową.

Ale najważniejsze w sobotę – prócz sparingu z Arką rzecz jasna – było kręcenie filmiku promocyjnego. Materiał potrwa ok. minuty. Kto w filmie wystąpi?

JEŚLI CHCESZ PRZECZYTAĆ WIĘCEJ, KUP E-WYDANIE „TYGODNIKA KRĄG”

Facebooktwittergoogle_plusmailFacebooktwittergoogle_plusmail

Mateusz Pojnar

Aktualności, sport

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *