Box Media ciągnie w górę social media Astry [REKLAMA]

– Wspólnie z firmą Box Media chcieliśmy osiągnąć pierwszoligowy wizerunek w sieci, teraz z ręką na sercu przyznaję, że mamy ekstraklasę. Część klubów plusligowych może nam zazdrościć – mówi Przemysław Jeton, prezes Astry Nowa Sól

Profil na Facebooku Astry zbliża się do liczby 5 tys. polubień. Klub małymi krokami zaczyna także coraz mocniej zaznaczać swoją obecność na Instagramie.

Na obu tych kontach możemy oglądać ciekawe grafiki, które każdego kibica – szczególnie w czasach pandemii – informują o sukcesach i porażkach zespołu. Obrazki wrzucane po każdym z setów, ale też informujące o miejscu w tabeli, to standard. Z nowinek są także konkursy dla kibiców, jak choćby wytypowanie zawodnika miesiąca, ale także np. plansze na wzór kalendarza, mówiące o terminach wszystkich spotkań w danym miesiącu.

Za to wszystko odpowiada firma Box Media Denisa Czarzastego, która od kilku miesięcy współpracuje z MKST Astra Nowa Sól. – Informację o meczu kibicowi trzeba podać na tacy: pokazać mu, że coś się dzieje pod jego nosem i zachęcić do tego, żeby przyszedł. Dziś mamy osiem sekund, żeby go zainteresować wydarzeniem, bo tyle czasu potrzebuje na przewinięcie tablicy tabletu albo telefonu i skinienie głową. To jest czas, który trzeba wykorzystać – mówił na naszych łamach już przed trzema laty Denis Czarzasty, specjalista od marketingu sportowego i social mediów.

Astra ten czas wydaje się świetnie wykorzystywać, właśnie przy współudziale Box Media.

Tę współpracę jako wielki plus ocenia prezes klubu Przemysław Jeton. – Profesjonalna grafika bardzo ożywiła nasz wizerunek w mediach społecznościowych – przyznaje Jeton. – Świetne plakaty meczowe, szablony graficzne, rewelacyjna prezentacja zespołu. Ale wisienką na torcie są klipy wideo. Wraz z naszymi wiodącymi sponsorami byliśmy bardzo zadowoleni ze spotów promujących kontynuację współpracy, a filmowe relacje z meczu to prawdziwa bomba.

Faktycznie Box Media pozycjonuje nowosolski klub siatkarski wśród na pewno najlepiej prezentujących się w social mediach, jeśli chodzi o drużyny z II ligi, ale nie ma się też czego wstydzić porównując z tymi, które grają wyżej.

Budowanie marki w internecie jest dziś tak samo ważne jak wygrywanie meczów na boisku. Klub musi dziś być rozpoznawalny dla kibiców, prowadząc swoją media społecznościowe w sposób przystępny i spójny.

Dobra postawa drużyny i ciekawe media społecznościowe to dziś w klubach jedność, która pozwala osiągać wspólne cele. I takie ma zarówno zarząd, jak i właściciel Box Media.

Współpracę bardzo celnie definiuje prezes Jeton: – Wspólnie z Box Media chcieliśmy osiągnąć pierwszoligowy wizerunek w sieci. Teraz z ręką na sercu przyznaję, że jeśli chodzi o media społecznościowe – już mamy ekstraklasę. Część klubów plusligowych może nam zazdrościć! Teraz liczymy na kolejny sportowy krok, czyli awans do I ligi.

Dodajmy, że firma Box Media od kilkunastu dni współpracuje także z „Tygodnikiem Krąg”.

FacebooktwittermailFacebooktwittermail

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Skip to content