„Oderka wyznacza trendy”. Klimek, Bernat czy Borowiecki debiutują jako… aktorzy!
– Cieszę się, że Oderka wyznacza lokalnie trendy, standardy tego, jak może wyglądać promocja klubu – mówi Piotr Michalewicz, wiceprezes Odry Bytom Odrzański. W sobotę agencja marketingowa nagrywała dla zespołu filmik promocyjny i przeprowadziła sesję zdjęciową piłkarzy. Profi!
Bytomski klub zaprosił do współpracy agencję marketingową. Odra zrobiła w sobotę m.in. sesję fotograficzną zawodników. – Oprócz tego, że każdy piłkarz miał zrobione zdjęcie, będzie miał też swój gif – mówi Piotr Michalewicz, wiceprezes Odry. – Te gify będziemy umieszczać w naszych relacjach live z meczów. Jeśli ktoś np. strzeli bramkę, będziemy mogli wrzucić taki trzysekundowy gif – każdy piłkarz będzie miał inny. Wszyscy zawodnicy wymyślili coś ciekawego, pokazali swoją inwencję twórczą. Chcemy tym jeszcze bardziej wzmocnić ruch na naszych social mediach. Zbieramy dużo lajków i sponsorzy też coraz bardziej się nami interesują.
Odra chce przygotować dla nich jeszcze lepszą ofertę marketingową.
Ale najważniejsze w sobotę – prócz sparingu z Arką rzecz jasna – było kręcenie filmiku promocyjnego. Materiał potrwa ok. minuty. Kto w filmie wystąpi?
JEŚLI CHCESZ PRZECZYTAĆ WIĘCEJ, KUP E-WYDANIE „TYGODNIKA KRĄG”
- Pantera ze złotym medalem - 7 kwietnia 2024
- Seniorzy nie dali się oszukać - 3 kwietnia 2024
- Agata Pałka ze srebrnym medalem w Pucharze Świata Seniorek - 20 marca 2024