Zmiany w obsłudze klientów fiskusa

– Celem wdrażanego systemu rezerwacji wizyt w urzędzie jest zapewnienie podatnikom większego bezpieczeństwa i wykorzystanie informacji wskazanych przez podatnika do sprawnego obsłużenia wizyty – informuje Bożena Lewandowska, kierowniczka działu obsługi bezpośredniej w urzędzie skarbowym w Nowej Soli

W urzędach skarbowych całego kraju będzie sukcesywnie wdrażany nowy system dotyczący odwiedzin podatników w poszczególnych sprawach, tzw. „Rezerwacja wizyty w urzędzie”.

Usługa rezerwacji wizyty Krajowej Administracji Skarbowej (KAS) polega na rejestracji planowanej wizyty klienta w wybranym urzędzie. 26 października usługa została wprowadzona w pięciu kolejnych regionach, w tym w województwie lubuskim. Od tego dnia podatnicy mają dostęp do formularza online, za pomocą którego mogą umówić wizytę na terminy od 9 listopada włącznie.

JEŚLI CHCESZ PRZECZYTAĆ WIĘCEJ, KUP E-WYDANIE „TYGODNIKA KRĄG”

FacebooktwittermailFacebooktwittermail

Mariusz Pojnar

Aktualności, kronika

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skip to content