Box Media ciągnie w górę social media Astry [REKLAMA]
– Wspólnie z firmą Box Media chcieliśmy osiągnąć pierwszoligowy wizerunek w sieci, teraz z ręką na sercu przyznaję, że mamy ekstraklasę. Część klubów plusligowych może nam zazdrościć – mówi Przemysław Jeton, prezes Astry Nowa Sól
Profil na Facebooku Astry zbliża się do liczby 5 tys. polubień. Klub małymi krokami zaczyna także coraz mocniej zaznaczać swoją obecność na Instagramie.
Na obu tych kontach możemy oglądać ciekawe grafiki, które każdego kibica – szczególnie w czasach pandemii – informują o sukcesach i porażkach zespołu. Obrazki wrzucane po każdym z setów, ale też informujące o miejscu w tabeli, to standard. Z nowinek są także konkursy dla kibiców, jak choćby wytypowanie zawodnika miesiąca, ale także np. plansze na wzór kalendarza, mówiące o terminach wszystkich spotkań w danym miesiącu.
Za to wszystko odpowiada firma Box Media Denisa Czarzastego, która od kilku miesięcy współpracuje z MKST Astra Nowa Sól. – Informację o meczu kibicowi trzeba podać na tacy: pokazać mu, że coś się dzieje pod jego nosem i zachęcić do tego, żeby przyszedł. Dziś mamy osiem sekund, żeby go zainteresować wydarzeniem, bo tyle czasu potrzebuje na przewinięcie tablicy tabletu albo telefonu i skinienie głową. To jest czas, który trzeba wykorzystać – mówił na naszych łamach już przed trzema laty Denis Czarzasty, specjalista od marketingu sportowego i social mediów.
Astra ten czas wydaje się świetnie wykorzystywać, właśnie przy współudziale Box Media.
Tę współpracę jako wielki plus ocenia prezes klubu Przemysław Jeton. – Profesjonalna grafika bardzo ożywiła nasz wizerunek w mediach społecznościowych – przyznaje Jeton. – Świetne plakaty meczowe, szablony graficzne, rewelacyjna prezentacja zespołu. Ale wisienką na torcie są klipy wideo. Wraz z naszymi wiodącymi sponsorami byliśmy bardzo zadowoleni ze spotów promujących kontynuację współpracy, a filmowe relacje z meczu to prawdziwa bomba.
Faktycznie Box Media pozycjonuje nowosolski klub siatkarski wśród na pewno najlepiej prezentujących się w social mediach, jeśli chodzi o drużyny z II ligi, ale nie ma się też czego wstydzić porównując z tymi, które grają wyżej.
Budowanie marki w internecie jest dziś tak samo ważne jak wygrywanie meczów na boisku. Klub musi dziś być rozpoznawalny dla kibiców, prowadząc swoją media społecznościowe w sposób przystępny i spójny.
Dobra postawa drużyny i ciekawe media społecznościowe to dziś w klubach jedność, która pozwala osiągać wspólne cele. I takie ma zarówno zarząd, jak i właściciel Box Media.
Współpracę bardzo celnie definiuje prezes Jeton: – Wspólnie z Box Media chcieliśmy osiągnąć pierwszoligowy wizerunek w sieci. Teraz z ręką na sercu przyznaję, że jeśli chodzi o media społecznościowe – już mamy ekstraklasę. Część klubów plusligowych może nam zazdrościć! Teraz liczymy na kolejny sportowy krok, czyli awans do I ligi.
Dodajmy, że firma Box Media od kilkunastu dni współpracuje także z „Tygodnikiem Krąg”.
- „Jesteśmy tu dla Was i tak pozostanie”, czyli NEONET jest w grze [REKLAMA] - 15 lutego 2024
- Kabaret Czesuaf wystąpi w Nowej Soli! [REKLAMA] - 30 stycznia 2024
- Ulga na Internet – zobacz, jak ją odliczyć [REKLAMA] - 23 stycznia 2024